loading...
بدمینتون بدون مرز
admin بازدید : 15 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

خوب خدارو شکر، لیگ برتر هم تموم شد ...
همه به پولاشون رسیدن ... بزن بریم دوبی عشق و حال ...
من که میگم بیاین همه با هم بریم دبی،اصلا یه تور بدمینتون بازان در دبی میزاریم که اگر کسی عکسامون رو دید زیاد حسودی نکنه!!!
همه هم به اندازه لیاقتشون تو لیگ پول گرفتن،اینقدر که این فدراسیون ما منسجم و قدرتمند.
هر سال هم بهتر از پارسال داریم عمل می کنیم، میگی نه، پس برو ببین چرا هر تیمی که یه سال میاد لیگ بدم

ینتون، سال بعدش دمش رو می زاره رو کولشو فرار میکنه.آخه چرا؟
من بگم،من بگم.
نه شما زیاد میفهمی،خفشو.
آقا من بگم،من بگم.
شما بفرمایین.
آخه روابط عمومی فدراسیون خیلی قویه،نایب رئیس و رئیس و دبیر هم که نگو، بمب ارتباطات عمومی و از این حرفها...
مگه نمی بینی واسه همه بازیها 100 تا خبرنگار میاد با 10 تا دوربین...
ای بابا شما هم که زیاد می فهمی،شما هم خفشو.
خوب،شما بگو ببینم دلیلش چیه؟
آقا میشه یه بار دیگه سئوال رو بپرسین؟
ای بابا این که اصلا تو باغ نیست،خوب خره این بهتر جواب میده دیگه،بذار بپرسیم ازش.
آره آره.خوب شما بگو ببینم چرا هر سال اسپانسرهای تیمها کمتر میشن؟
فقط دلیلش اوضاع اقتصادیه و آمریکای پدر سوخته.
احسنت،دیدی گفتم این بهتر جواب میده.
خوب بازم خدا رو شکر کسی نفهمید چه لیگ مزخرفی داشتیم با این همه جوون که روز و شب عشقشون بدمینتون و تمرین میکنن ولی هیچی بهشون نمیرسه.
عزیزم خودشو ناراحت نکن،انشاالله سال دیگه بهتر میشه.بگو چرا؟
طرح های نوا و فدراسیون رو با هم ریختیم تو مخلوط کن،7 سال دیگه جواب میده.مگه نمیدونی 7 عدد شانس. هر سال هم یه ملات جدید بهش اضافه میکنیم،شاید زمانش کمتر بشه.
عجب معجونی از آب در بیاد.
یا علی...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 173
  • بازدید کلی : 2,616