loading...
بدمینتون بدون مرز
admin بازدید : 17 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در بین فدراسیون های ورزشی،فدراسیون بدمینتون جلسه کمیته فرهنگی هیئتهای ورزشی را برگزار کرد!!!

یعنی فقط همین یه دونه کارمون مونده بود که به سلامتی اون هم برگزار شد.

آخیش،خسته شدم اینقدر برنامه ریزی کردم و اردو گذاشتم و به فکر این قهرمان ها بودم. حالا بریم یه دو کیلو اضافه کنیم،آخه لاغر شده بودم جون جفتمون اینقدر غصه این بدمینتون رو خوردم.

ولی چه عکسایی و چه تیپی!!!
آخه گاگول نمیگی 

عکسامون بیشتر از خود خبر!!!
نه بابا کسی چه می فهمه!!! این همه گه کاری کردیم کسی نفهمیده، این که دیگه خودش جلسه فرهنگی بوده،مگه کسی می تونه گیر بده...
فقط یادم باشه این کت و شلوار رو زیاد پوشیدم،تیپ تکراریم رو باید عوض کنم که مامان جونم این دفعه پسر گلش رو دید حال کنه.

تازه فهمیدن مربی چقدر رو بازیکن تاثیر داره.
به خدا من که خجالت می کشم این اراجیف رو می خونم.
بهم تلقین میشه که خیلی عقب مونده ایم.

حالا باحالیش این که همین دروز و امروز خانم های بدمینتون مشهد قاطی کردن و کلی واسه هیئت شون شاخ و شونه کشیدن!

یکم فدراسیون دیر جنبیده،یا این خانمها دوباره پاشون رو از گیلیمشون درازتر کردن و یا کمیته فرهنگیشون ضعیف عمل کرده و یا ...
ولش کن باب سرم درد گرفت، بازم باید دنبال پرتقال فروش بگردیم...

اصلا خبر رو ولش کن،بیا یه مسابقه راه بندازیم!
هر کسی که بتونه پرتقال فروش بدمینتون رو پیدا کنه یه کمیته فرهنگی بهش جایزه می دیم تا بتونه جلوی تمام دعواها رو بگیره!
خوبه؟!
لطفا نظر بدید.

یا علی...
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 132
  • بازدید کلی : 2,575